h1

cap. sau 3. sau 1. sau.

July 8, 2015

mă doare capul de ieri dimineaţă. o durere atroce, continuă, debilitantă. ieri am luat vreo 10 algocalmine, 4-5 ibuprofene, 2 antinevralgice. nici o schimbare. dar sunt ca omul cu punga de lozuri: poate următorul e câştigător. nu mă pot abţine, la 2-3 ore mai iau un algocalmin – poate, poate. poate nu ajută deloc nici faptul că dorm în medie 3 ore pe zi-noapte de-o lună. sau că e foarte cald. sau că-mi furnică tot felul de gânduri, care mai de care mai paranoice [dar parcă dacă eşti paranoic/ă înseamnă că cineva chiar are ceva – cu tine sau de ascuns de tine]. sau că puţinul somn e năpădit de vise din care mă trezesc udă de transpiraţie şi cu senzaţia acută că trebuie să fug.

am nevoie de ceva. habar n-am de ce.

Leave a Reply

