h1

şantier

June 27, 2015

azi-noapte prima sintagmă care mi-a venit în minte să mă auto-descriu a fost ‘personaj de mâna a doua’ [probabil deformaţie profesională, vezi H.H.Stahl]. acum mi-am dat seama că nu sunt nici măcar atât, ci că propunerea m-a aruncat în ‘rolul’ de dublură, de înlocuitoare. nu într-o tragedie, cum poate mi-ar fi plăcut să cred și să mă auto-proiectez, ci într-o piesă de teatru de doi bani, prost scrisă, cu didascalii rușionos-penibile și subiect trivial și clișeic [în ultimul atribut se pare că mă regăsesc constant de-o vreme încoace].

Leave a Reply

