h1

până acum nu ştiam să număr

June 24, 2015

acum vreo trei săptămâni s-au şters ultimii aproape-doi-ani. încă nu ştiu dacă să mai încep să număr.

jumătate, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8… altă numărătoare.

s-o [mai] iau de la capăt? şi de [la] care capăt? şi ce să [mai] număr?

acum mai bine de 20 de ani eram obişnuită cu anii. pe urmă tot cu anii. pe urmă cu lunile. după o vreme, am retrecut la ani. acum 3-4 ani am început să număr iar luni, dar de data aia invers. acum aproape-doi-ani aproape-că-retrecusem la ani. am fost brusc şi plesnit-neaşteptat întreruptă.

multă vodcă, zeci de ore, cioburi, stropi care pătează. mi-am măturat, mi-am şters bine cu o cârpă udă, mi-am spălat. de fapt, dativul nu e potrivit, e mai aproape de reflexiv.

încă mai spăl. încă nu număr. încă nu ştiu dacă am ce.

3 comments


  1. 9? dorită?
    o nouă dorită.


    • scuze. am scris gresit. dorinta am vrut sa scriu. am modificat si pe fb.



Leave a Reply

