h1

întuneric [e.d.]

December 16, 2012

am fost formulată în scris
(era o zi caniculară)
şi
m-am gândit la fata din tablou
şi
la cum i-am greşit
căci şi eu am fixat-o acolo
şi
am lăsat-o singură într-o casă bântuită.

între acum şi ea au căzut anotimpuri
(s-au mişcat cuvinte, lumi, drumuri)
şi
eu am rămas încremenită ca în tabloul ăla
şi
pietrificarea continuă
zăpada e din ce în ce mai înfiorătoare
şi
nu-mi mai simt nici arterele, nici dimineţile.

aşa că aştept să se întâmple ceva fantastic
(oricum nu pot face nimic)
şi
să mă desprind încet sau spontan
şi
ca o trezire sau ca o combustie
care să mă împingă, să mă răstoarne
şi
acum să devină ieri, alaltăieri, niciodată.

Leave a Reply

