h1

useless

September 24, 2012

– e a treia săptămână de muncă administrativă la admitere de dimineaţă până seară, inclusiv în weekend, până acum;
– nici nu s-a început lucrul la statul de funcţii;
– am fost indusă în eroare de d.f., repetat, în mai multe privinţe – şi anul trecut, şi anul ăsta;
– nou-venite/ţi sunt mai sus decât mine;
– desigur că universitatea nu mi-a aprobat cererea de finanţare la conferinţa de la n.o.;
– în cel mai bun caz, de săptămâna viitoare, voi preda tot ceea ce nu mă interesează;
– am întrerupt investigaţiile, iar pe cele mai importante nu le-am început: bani.

predomină furia şi sentimentul de nedreptate.

Leave a Reply

