h1

sunt o vacă

May 15, 2012

ba nu exagerez deloc.

5 comments

  1. ne, nejsi krava


  2. ba da :)


  3. Aproape o lună s-a dus la naiba
    Am o minge în loc de prieten
    (a trecut aproape o lună
    iar tu ești liberă, SÎC)
    părea c-o să ne fie bine,
    vorbea bine cehă deși era din Žilin (oraș în NV Slovaciei)

    Nu mi-ai dat flori de Sf. Valentin
    (ei, bine, nu ți-a dat, așa e)
    Stau aici cu sor’ta și cu un litru de vin
    La fiecare înghițitură trag și-o Milka cu lapte,
    Chipsurile s-au terminat acum puțin timp
    (nu mai băga în tine atâta)

    Nu mi-ai dat flori de Sf. Valentin,
    Mă așteptam să mă inviți măcar la film
    Îți pierzi vremea pe undeva,
    Nici un mesaj,
    Nu-ți pasă de mine.
    Doamne, sunt o vaaaaaaaaa… că… că.

    (deranjează dacă-mi aprind o țigară?)
    Deranjează.
    Știu că Sf. Valentin e doar o minciună comercială.
    Dar cum să mă apăr? Fac parte din grupul-țintă.
    (eu cred că Sf. Valentin e doar o sărbătoare comercială,
    mi se pare mult mai logică Ziua Mamei)
    Ești însărcinată?
    (nu.)
    Aha.

    Bine, atunci aștept 1 Mai,
    Poate mă duce la Petřín (parc în centrul Pragăi)
    sub cireșii de mai înfloriți.
    (bine, dragă, înțeleg că 1 Mai e o sărbătoare mai bună,
    frati’ miu e un mare bou,
    o să-ți aducă garoafe)

    Nu mi-ai dat flori de Sf. Valentin,
    (nu te mai gândi la asta)
    Stau aici cu sor’ta și cu un litru de vin
    La fiecare înghițitură trag și-o Milka cu lapte,
    Hermelin-ul (tip de branză) s-a terminat acum puțin timp
    (mai e un pic de cașcaval)

    Nu mi-ai dat flori de Sf. Valentin
    De brânză sunt sătulă până-n gât,
    Mi-a rămas mic hanoracul.
    Îți pierzi vremea pe undeva,
    Nici un mesaj,
    Nu-ți pasă de mine.
    Doamne, sunt o vaaaaaaaaa… că… că.
    (chiar trebuie să retrăiești asta acum?)

    Vaaaaaaaaaaa… că… că.


  4. (chiar trebuie să exagerezi așa?) îmi amintesc eu la final…


  5. da, si asa merge, suna chiar mai bine :)



Leave a Reply

