h1

nude poetry

April 9, 2011

“mai mare-n evul ce mi s-a predat
o altă întâmplare nu există”.
– mărite domn! am un condei ciudat:
în loc de “mare”-a scris cu lacrimi “tristă”.

“afară astrul zilei neclintit
sună din bronzuri vechi ca o fanfară”.
– măria ta! condeiul meu smintit
notează “înlăuntru” nu “afară”.

“cuprinsu-ntreg părea ca scos din minţi
deşi nu-l tulburau măcar zefirii”.
– stăpâne! nu se cade să te minţi:
lăuntrul iscă tulburarea firii.

“eram prea exaltat ca să observ
că şoimul meu pierise supt de zare”.
– te-nşeli stăpâne! şoimul e aici
pe mâna mea şi aripa lui scrie.

Leave a Reply

