h1

plecaciuni si dedicatie pentru victoria recenta :)

January 6, 2008

ceata. ochii-mi pleaca de pe fata, se rostogolesc prin gheata. te cauta mereu, te cauta mereu, te cauta mereu, te cauta mereu.
cand ma uit la tineeee…
ceata.
mii de oameni dacaaa…
ceata.
ar fi in jurul meu, tot pe tine te-as vedea, tot pe tine te-as vedea, tot pe tine te-as vedea, tot pe tine te-as vedeaaa… cand ma uit la tineeeee…
ochii-mi pleaca de pe fata.
mii de oameni daca…
se rostogolesc prin gheata.
ar fi in jurul meu…
se rostogolesc mereu.
tot pe tine te-as vedeaaa…
te cauta mereu.
ceataaa… peste campuri cu verdeataaa… vaca paste si nu stie ce paste, vaca naste si nu stie ce nasteee… ceataaa…
peste campuri cu verdeata.
ceaataaaa… aaa…
vaca paste si nu stie ce paste.
aaa…
vaca naste si nu stie ce naste.
te cauta mereu.
tot pe tine te-as vedea…
se rostogolesc mereu.
ar fi in jurul meu…
se rostogolesc prin piata.
mii de oameni daca…
ochii-mi pleaca de pe fata…
la tine.
cand ma uit la tineeee…
ceata.
mii de oameni dacaaaa…
ceata.
ar fi in jurul meu, tot pe tine te-as vedea.
ceata.
tot pe tine te-as vedea.
ceata.
tot pe tine te-as vedea.
ceata.
tot pe tine te-as vedea.
ceata.
tot pe tine te-as vedea.
ceata.
tot pe tine te-as vedea.
ceata.
tot pe tine te-as vedea.
ceata.
tot pe tine te-as vedea.
ceata.
tot pe tine te-as vedea.
ceata.
tot pe tine te-as vedea.
ceata.
tot pe tine te-as vedea.
ceata.
tot pe tine te-as vedea.
ceata.
tot pe tine te-as vedea.
ceata.
tot pe tine te-as vedea.
ceata.
tot pe tine te-as vedea.
ceata.
tot pe tine te-as vedea.

13 comments

  1. mii de oameni dacaaaa… se rostogolesc pe ghIataaaaa :x


  2. vaca naste si nu stie ce naste, vaca paste si nu stie ce paste :)


  3. :x


  4. pana aici. nu te lua de vaci :D [vacile stie intotdeauna ce paste ;;) ]


  5. vaca naste si STIE ce naste, vaca paste si STIE ce paste…:D


  6. nu-nu, eu am zis doar ca stie ce PASTE. despre nascut… nush :))


  7. grrrr… vaca paste si STIE ce PASTE :D


  8. perfect. you must have music in your bones too :)


  9. look in my eyes…


  10. look in my nose…!


  11. da-l ai sau a plecat de pe fata? :D or your breath is frozen? sau la soare te poti uita dar la dansul ba? :-/


  12. depinde. il poti cuprinde dintr-o singura privire? :))


  13. uhmm… da.



Leave a Reply

