h1

patru

September 21, 2007

stiu, riga bland, nu se cade sa ma mint, launtrul isca tulburarea firii.

asa ca recunosc, mi-ai cam dat peste cap categoriile si mi-ai amestecat regnurile. mi-ai rasucit neasteptat degetele intre degetele tale frumoase – pentru care nu ai nici un merit – si ti-ai luat ramas bun de la o casa primitoare. mi-ai numarat culorile tuturor hartilor din lume si mi-ai gasit un cantec trist care sa rimeze cu o aripa de soim. asa, fara finalitate, ti-am dat diverse nume si am refuzat sa accept utilitatea a diverse cuvinte. ti-am re-citit povestile si ti-am involburat apusurile, dar mai ales rasariturile. ti-am aratat alte miscari si alte ritmuri si ti-am poleit explorarea cu posibilitate.

asa, in joaca – si in picioare -, mai avem de baut o cafea.

Leave a Reply

