h1

tensiune

May 15, 2007

cica n-am mai scris de mult. am mai scris io cate ceva, pe ici, pe colo, dar m-am oprit si cu alea. am asa, o tensiune musculara cand imi misc degetele pe tastatura. plus ca furtuneshte. zilele astea am inotat mai mult decat in ultimii trei ani. mi-am inecat salturile. m-am intors cu bine, a fost cald si soare, mi s-au bronzat tamplele si buricele mintii. mi-am cumparat ochelari negri de soare. din gara, de la o chinezoiaca frumoasa. sunt ochelari mici. aici. de copii. mi-am luat si bilete de tren. dus-intors, sa nu existe dubii. nu la intors ma refer. dar imi trebuie niste pantaloni largi, de panza. cum ziceam, a venit vara de cand nu am mai scris io. mi-am luat si un aparat de tantari, crema de plaja, inghetata carte d’or cu scortisoara si am facut multe poze. purbach ii zice, dar io nu i-as zice nicicum. dead end doar. am mancat niste gnocchi cu spanac si conversatie trista. m-am reapucat de lucru, mainly history and memory. am vreo doua saptamani sa termin tot. cu mici intreruperi. oameni sunt multi, dar eu nu am rabdare. poate sambata sa mai am timp de mers la inot. am de exersat, nu gluma. daca ma cauta shiniva?

10 comments

  1. intai si-ntai – publicul cere paragrafe, ca sa nu se incurce intre randuri. sau sa fi fost, oare, ideea ca trebuia sa citeasca printre?

    a trecut cam o luna de la ultimul entry, poate de acum incolo o prezentza ceva mai… prezenta? ca de cautat te tot cauta cate shiniva pe-aici, in speranta ca apar lucruri noi.


  2. io nu usurez munca publicului. in plus, printre randuri e cel mai frumos. si printre degete.

    pai incercam si prezentza mai prezenta… acum ca am schimbat looku si ne-am organizat frumos. nu de alta, dar cum zicea, poate ne cauta shiniva :D


  3. printre degete, da, ne place. insa nu si dupa degete!

    pai asta zic si eu. aranjati-va frumos si pe urma o sa va cauta si mai multe shinivauri :)


  4. h, si noua poza, cea de sus… dom’ne, parca a trecut o mie de ani cand am fost acolo :( sa mai mergem, sa pozam legume-fructele si vara :)


  5. pe dupa degete never :| i hate that. yuck.

    a trecut ceva-ceva, da parca nu chiar o mie de ani… si poate mergem la vara, da io zic intai sa facem transfagarasanul ala. tu conduci :D


  6. pepushe, eu conduc intotdeauna ;;)


  7. ba conduce cine are carnet :D


  8. si daca ai treaba si la frigider – deschizi usa, scoti elefantul… :D


  9. asta poate tu, io nu tin elefantu in frigider. io il vand la pret bun, frate :D


  10. hehe. nu uita, insa, acelasi banc ne vorbeste despre atitudine! care stii ca trebuie sa fie en-tu-zi-as-ta! :D



Leave a Reply

