h1

weekly

April 3, 2007

m-a sunat. nu, nu eram la masa de pranz, tocmai intram in universitate. nu, daca suna aseara nu eram la cursul de germana pentru ca s-a terminat semestrul. mai stau pana saptamana viitoare pentru ca acasa nu pot lucra si am destul de mult. o sa stau doua saptamani in bucuresti. da, pe urma vin din nou aici, cel putin pana la inceputul lui iulie. si cred ca viza va fi pe 10 ani. de-abia dupa ce am spus mi-am dat seama. da, asa este, important este sa fie in iunie. stiu, e ciudat, dar nu am spus nimic. sigur ca putem vorbi in engleza, dar doar daca e la schimb. nu cred ca imi va spune numai porcarii si oricum si eu pot spune porcarii, ca stiu chiar mai multe si mai elaborate decat in romana. fraza in germana nu mi-o amintesc.

3 comments

  1. am sa ma opresc doar la – zece ani?? viza?? ta??


  2. nu ma mama, of… a mea e de 5 :) and from your answer, i guess you missed the point :D


  3. ntz, trebuie sa ii ierti pe cei mai saraci cu duhul. lasa ca imi explici tu totul asa cum trebuie. problema mea cu viza era de ordinul “da’ cat ai sa stai plecata, soro?!”, crEErul meu a facut legaturi haotice, nu vrei sa stii :D



Leave a Reply

